מעקות ברזל בטיחותיים

מעקות ברזל בטיחותיים

מעקות בטיחות וגדרות

מעקות  ברזל, גדרות, גדרות נירוסטה ואלומיניום משמשות, לתיחום שטחים ציבוריים, גינות ופארקים, שטח הבית או חניית רכב.

מעקות וגדרות משדרגים את המרחבים,  מבחינת הבטיחות, הפרטיות והן מבחינה עיצובית  ומראה. מעקות ברזל מהווים שכבת הגנה היקפית לבית ולסביבתו היוצרת הפרדה.
לצפיה במוצרים לחצו כאן

מעקות בטיחות מפלדה, על מדרכות וככרות בערים מספקות, הגנה להולכי הרגל ובמיוחד לילדים, מהמכוניות שנוסעות בכבישים. הם עשויים לשמש לתיחום ולסגירת מרפסות, לבריכות שחייה, ליצירת מתחם חנייה מוגן ושמור וכמובן להגנה על העולים ויורדים בגרם המדרגות.

גדרות גינה מעוצבות – מה הקשר בין גינה פרטית ואיכות חיים גבוהה?

אי אם שגב  מייצרת מבחר גדרות דקורטיביות, הקשורות קשר ישיר לאיכות החיים שלנו, וכאשר יש לנו גינה פרטית בבית שלנו אנחנו יכולים ליהנות מאוד מאיכות חיים גבוהה. בשביל אנשים רבים החלום הגדול הוא להיות בעלים של בית פרטי, כאשר יש לנו בית פרטי משלנו אנחנו יכולים ליהנות מפרטיות ולהיות אדונים לעצמנו. בבית פרטי בשונה מבניין דירות אנחנו לא צריכים להתחשב בשכנים האחרים בבניין ויש לנו את כל המרחב האישי שאנחנו צריכים. כל בית פרטי חייב שתהיה בו גינה, שכן הגינה היא מקום מושלם להירגע בו ובגינה שלנו אנחנו יכולים לארח משפחה וחברים.

גדרות גינה מעוצבות יעניקו לבית שלנו סגנון רב ויוקרה, את הגדר לגינה שלנו אנחנו יכולים לעצב ממתכת  או מאלומיניום.

דגשים לבחירה מקצועית של מעקות ברזל בטיחותיים

אם בוחרים אותם נכון ומקפידים על הדגשים שיובאו כאן, אז בחירה במעקות  ברזל יכולה להיות פתרון אולטימטיבי לשילוב בין צרכים דקורטיביים ובטיחותיים למרחבים ציבוריים כגון: יציאות  מבנייני ציבור, בתי ספר, בתי חולים בניינים רבי קומות ובתי עסק.

היתרונות הגדולים של חומר הגלם במעקות ברזל הינם:

חוזק הברזל

עמידות הברזל

נוכחות הברזל

תחזוקה הנוחה של הברזל

לצד אלו, יש להיזהר “לא ליפול”, תרתי משמע, עם חומר גלם לא איכותי, שאינו עומד בתקן הישראלי והתקנה לא מקצועית.

 

מעקות פלדה מבטיחים לכם הגנה מקסימאלית על פתחים מסוכנים, כגון במרפסות ומדרגות. הברזל עצמו מהווה חומר גלם חזק, שיכול לשאת משקל רב בנפחים קטנים יחסית. הוא קל לאחיזה, גמיש הרבה יותר ממה שחושבים עליו ומשכך, מאפשר תמיכה והגנה בדיוק במקומות המסוכנים. אלא שהתקנת מעקות ברזל צריכה להיות מותאמת לפיתולים ולפתחים שבהם הם מוצבים (כמו בסבכות אשר הינן גדרות מתכת קלועות שתי וערב), כך שהם יכסו את השטחים המסוכנים, ברווחים הנכונים, בוודאי כאשר מדובר בסורגים.

 

התקנה לא מקצועית, עלולה להיות מסוכנת, דווקא בשל תדמיתו העוצמתית של הברזל והעובדה שהמשתמשים סומכים על חוסנו, יש להפקיד להימנע ממלכודות אפשריות ולבחור מתקינים מנוסים. מתי ייצור והתקנה לא מקצועיים של מעקות ברזל עלולים להיות מסוכנים? כאשר הם לא עמידים, כאשר המרווחים והצורות יוצרים פתחים ללכידת ידיים ורגליים וכאשר בעת ההתקנה הם לא מחוזקים לקיר באופן שיבטיח שלא ישתחררו. 

 

תחזוקת מעקות ברזל

תהליכי הייצור וחומר הגלם, שמשמש להפקת המעקות הוא המהותי ביותר כשזה מגיע לאחזקה. יש לוודא כי חומר הגלם עומד בכל הסטנדרטים האיכותיים הגבוהים ושתהליכי הייצור מבוקרים, מפוקחים ועומדים בתקנים המקצועיים הנדרשים, כגון תו תקן ישראלי. לבדיקת טיב ואיכות יש, מעבר לבטיחות, חשיבות לפעולות התחזוקה, מאחר וחומר איכותי יגלה עמידות איתנה בפני פגעי מזג האוויר והזמן, שריטות, חבלות ושינויים במראה. 

 

עיצובים במעקות 

המשרד הטכני של חברת אי אם שגב שוקד על עיצובים מקוריים של מעקות וגדרות , בעיצובים חדשניים ובדגמים ייחודיים בדגמים הבאים: “שיבולים”, “גומא”, “תירס”, “צלף” (דגמים נוספים תוכלו לראות באתר החברה).

אחד היתרונות של מעקות ברזל הוא הנפח הקטן יחסית שהם תופסים ויחד עם זאת, עם נוכחות דקורטיבית משמעותית. מעקות ברזל מאפשרים זרימת אור ואוויר, מגיעים בגרסה עדינה ואלגנטית, קלאסית, כפרית אותנטית, אקלקטית ועוד. את הבחירה צריך להתאים ראשית לצורך הבטיחותי ואם לא תכננתם מראש אז גם לאילוצים מבניים קיימים. בשלב הבא יש לתת מקום לרצונות ולאמירה האישית, שיקבעו את מראה  המעקות. 

 

צביעה

צביעה וגימור הם החלק החשוב ליצירת השפה העיצובית וזה הזמן לנצל את מגוון המרקמים שמציעים מעקות מברזל, כגון הברזל הטבעי, המראה המולבן, מראה החלודה ועוד. 

הצביעה מתבצעת במצבעת החברה, בתהליך צביעה עמיד, באבקה בשיטה אלקטרוסטטית, במבחר גוונים וטקסטורות, לפי דרישת הלקוח.

באי אם שגב מבחר מעקות וגדרות וכן פחים מנוקבים ופחים קלועים(טוויסט) לסגירת מליאות(שדות) של מעקות וגדרות.

 

מאמרים נוספים