פרגולות מתכת מעוצבות

פרגולות מתכת מעוצבות

יתרונות פרגולות מתכת

הפרגולות משמשות אותנו כאמצעי להגנה מפני השמש ולפתרון איכותי וטוב לצורך הצללת המרחב. ישנם סוגים שונים של פרגולות, כאשר פרגולות מתכת הן בין המומלצות ביותר.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

למתלבטים האם להתקין פרגולת מתכת או שמא פרגולה העשויה מחומרי גלם אחרים, הנה כל הסיבות מדוע דווקא פרגולה זו היא הפתרון המתאים:

חומרים עמידים – אחד היתרונות הבולטים של פרגולות המתכת הוא חומר הגלם שממנו הן עשויות. בהיותן עשויות מתכת, נחשבות פרגולות אלו לעמידות במיוחד. המתכת איננה נשחקת במהירות, היא שורדת בתנאי מזג אוויר שונים ולא פשוטים (בהשוואה לעץ, למשל, שנרקב) ושומרת על המראה הנהדר שלה לאורך שנים. המחפשים פתרון לתקופה ארוכה, פרגולות מתכת מעוצבות הן התשובה.

מגוון של צבעים – יתרונן הנוסף של פרגולות אלו הם הצבעים. את המתכת, ממנו עשויה הפרגולה, ניתן לספק במגוון רחב של צבעים וכך ליצור את המראה הייחודי שבו מעוניינים.

קונסטרוקציה חזקה – זהו אולי היתרון החשוב מכל וגם הסיבה מדוע פרגולות המתכת נחשבות כיום לפתרון ההצלה המבוקש ביותר. הקונסטרוקציה של פרגולות העשויות מתכת, ידועה כחזקה ויציבה במיוחד בהשוואה לחומרים אחרים, כמו עץ. אפשר ליהנות מהפרגולה ללא כל חשש מקריסה ולשלב אותה במרפסת החדשה.

אפשרויות שונות של שילובים – מעבר להיותה פתרון הצללה, הפרגולה יכולה גם לשמש כאלמנט עיצובי לכל דבר. ניתן כיום לשלב בין קונסטרוקציות מתכת כשלד בתוספת של חומרים שונים ליצירת מראה אטרקטיבי יותר. אלוקובונד, עץ ופוליגל, כל אלה משתלבים נהדר לצד המתכת שבפרגולה ומוסיפים הרבה מאד סטייל.

רגע לפני ההתקנה, כדאי לדעת

רוצים להתקין פרגולה כזו? כדי ליהנות מיתרונותיה הרבים מומלץ לכם לפנות למומחים. לחברות המתמחות בייצור ובהתקנת פרגולות מתכת איכותיות. חברות אלו, בין אם מדובר בלקוח פרטי ובין אם בעסקי, תדענה איזה מוצר ואילו שילובים להציע וגם איך לבצע את ההתקנה בצורה הטובה ביותר. הפרגולות נועדו לשרת אותנו למשך זמן רב. לא נהוג להחליפן בחדשות בתדירות גבוהה והן צריכות לספק את מידת הבטיחות והנראות המושלמת למקום שבו הן מותקנות. רק אנשי מקצוע עם הידע הנדרש והניסיון יוכלו לעשות זאת ולהבטיח ללקוח את המענה שנכון לו.

רוצים להתקין פרגולה ממתכת ותוהים למי לפנות? חברת אי.אם.שגב תעשיות בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה בייצור ריהוט אורבני מעוצב בהתאמה מלאה.

לצפייה בקטלוג החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 08-9422440

מאמרים נוספים